Bente Beate
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 8/10
Bra produkter, men for lang lenke på Hamar smykke, var for lang til både meg og samboer ut i fra hva vi liker 😊
Anbefales: ✅ Ja
Dato: 04.2022
Anonym
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 8/10
Meget god service, og flott at man kunne velge eget design på smykkene
Anbefales: ✅ Ja
Dato: 02.2022
Cathrine
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 10/10
Veldig fornøyd med produktet❤️ å rask og god service! skulle bare ønske tingene kom i skrin istedenfor hengende på ei papp plate.. litt kjekkere å gi gave med boks, men syns boksen var for dyr til jeg gadd å kjøpe det.
Anbefales: ✅ Ja
Dato: 12.2022
Kine
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 10/10
Fine smykker, levering ok- raskt og effektivt
Anbefales: ✅ Ja
Dato: 07.2025